اقتصادی

برخورد با دفترخانه‌هایی که مسکن ملی به نام می‌زنند

به گفته یک مقام رسمی از وزارت راه و شهرسازی ، دفاتر ثبت یا آژانس های املاک و مستغلات درگیر در خرید و فروش واحدهای اقدام مسکن ملی کار می شود.

به گزارش خبر فوری ، خرید و فروش واحدهای برنامه اقدام ملی مسکن غیرقانونی است. در همین حال ، مقامات وزارت راه و شهرسازی بارها اعلام کرده اند که در صورت این اقدام از فروشنده امتیاز کسر می کنند.

اعلامیه فروش نقاط واحد اقدام ملی مسکن سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است. نرخ ها نیز در مناطق مختلف متفاوت است. در بعضی از مناطق کشور از 20 میلیون گوجه فرنگی شروع می شود و در شهر پردیس بین 270 تا 300 میلیون گوجه فرنگی می رسد.

به تازگی ، امیر زاغیان ، معاون مسکن و ساخت و ساز در اداره راه و شهرسازی استان اصفهان ، گفته است که فروش واحدهای اقدام مسکن ملی نه تنها امتیاز متقاضی را باطل می کند بلکه از طریق مراجع قضایی نیز پیگرد قانونی دارد.

با این حال ، چند روز پیش ، محمود محمودزاده – معاون وزیر راه و شهرسازی – به خبر فوری گفت: “در حالی که معاملات غیررسمی به عنوان سند شناخته می شوند ، خرید و فروش مسکن ملی اجتناب ناپذیر است ، اما ما از نمونه های خرید و فروش استفاده می کنیم. ما می آییم در سراسر کلاسها

گرم شدن بازار ملی مسکن واکنش محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی را برانگیخته و گفته است که کسانی که امتیازات خود را می فروشند ، شکل “C” را قرمز می کنند و قادر به بازیابی امتیازات نیستند. .

با همه این تفاسیر ، معاملات امتیازات مسکن داخلی به صورت زیرپوستی و حتی علنی در فضای مجازی و آژانس های املاک در حال انجام است.

انتهای پیام