اخبار فرهنگی

مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع حرم «میلادحیدری» و «مقداد مهقانی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع حرم «میلادحیدری» و «مقداد مهقانی» با حضور مقامات لشکری و کشوری خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شریف تهران در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

به گزارش خبر فوری، در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار خادمی مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه  و خانواده این دو شهید حضور داشتند.

 شامگاه یازدهم فروردین در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی، میلاد حیدری و مقداد مهقانی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسیدند.

در بخشی از این مراسم حجت‌الاسلام سید حسین مومنی در سخنانی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ظهور حضرت امام زمان (عج) تلاش می‌کند. با رجوع به روایت شاهد هستیم که انقلاب اسلامی، همان انقلابی است که آمدن آن وعده داده شده و زمینه و مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: اگر افرادی بتوانند کاری انجام بدهند ولی از انجام آن سر باز بزنند، خداوند به سرعت افرادی را جایگزین آنها می‌کند. خدمت به چنین دستگاهی لیاقت می‌خواهد و چیزی نیست که به راحتی، توفیق آن را به کسی بدهند. امروز کسی که مسئولیتی بر عهده دارد باید به آن افتخار کرده و شب و روز برای انجام موفق آن تلاش کند.

این سخنران مذهبی یادآور شد:بنده معتقدم که جوانان امروز با وجود فشارهای کنونی بسیار بهتر از جوانان ابتدای انقلاب هستند و شاهد هستیم که بسیاری از جوانان ما تلاش می‌کنند تا با وجود همه فشارها و مشکلات، تلاش‌های بسیاری برای دین و شهدا انجام دهند.

انتهای پیام