اخبار حوادث

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرز نیروی انتظامی همواره یکی از مهمترین نقاط امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم و فرمانده ناجا بوده است.

به گزارش خبر فوری ، سردار احمدعلی گودرزی در سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داشتن تجهیزات پیشرفته با سیستم های الکترونیکی ، نوری و پهپادی برای نظارت و کنترل امنیت پایدار مرزهای کشورمان موثر است آموزش در واحدهای محدود ظرفیت بیشتر عملیاتی می شود به

وی با بیان اینکه اطلاعات مرزهای آبی و زمینی کشور در دستور کار پلیس است ، افزود: سیستم نصب شده توسط خودرو ابتدا از طریق صنایع نوری و الکترونیکی وزارت دفاع ساخته شد. جمهوری اسلامی ایران عنوان خلبان را به مرزبانان رضوی در خراسان اعطا کرد.

سردار گودرزی با اشاره به موفقیت های موجود در بحث اطلاعات مرزی ، تصریح کرد که این سیستم هوشمند قادر به کنترل و کنترل مناطق مرزی 24 ساعته نظارت تصویری در دستان مرزبانان استان خراسان رضوی است.

مرزبان ناجا تصریح کرد که تقویت مرز نیروی انتظامی همواره اهمیت امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم و فرمانده ناجا بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به روند تأمین تجهیزات الکترونیکی و اپتیک در مرزهای کشور گفت: “این سیستم برای رضایت فرماندهان استان های مرزی نصب شده است زیرا این سیستم های هوشمند قصد دارند ضریب امنیت ما را افزایش دهند. مرزهای کشورهای عزیز. ”

انتهای پیام