اخبار ورزشی

امیر حسین حسین زاده هم به تراکتور می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل خواهان جذب دوباره محمد محبی و مهدی قایدی شد، اما محمد محبی راهی تیم روستوف شد و مهدی قایدی هم همان طور که پیش بینی می‌شد، سر از تیم اتحاد کلباء در آورد. در این بین رافائل سیلوا هم حاضر نشد بار دیگر به اردوی تیم آبی برگردد. با این حال جواد نکونام امیدوار بود، باشگاه استقلال دست کم بازیکنان داخلی را جذب کند که این بازیکنان هم یکی پس از دیگری راهی دیگر تیم‌های ایرانی شدند.

یکی از بازیکنانی که سخت جواد نکونام روی حضور او اردوی تیم آبی تاکید داشت، رضا اسدی بود که راهی تیم سپاهان شد. استقلال سامان فلاح را هم برای خط دفاعی می‌خواست که این بازیکن سر از تیم گل گهر درآورد.

استقلال بعد از – از دست دادن این بازیکنان با کیفیت امیر حسین حسین زاده را می‌خواست که این جابجایی هم منتفی شد، چون باشگاه حاضر نیست برای خرید این بازیکن دست به جیب شود. حالا از تبریز خبر رسیده باشگاه تراکتور درصدد جذب این بازیکن است و مذاکراتی با این بازیکن و باشگاهش داشته و به زودی این جابجایی نهایی می‌شود. جالب اینجاست که امیر حسین حسین زاده در حال حاضر در ایران بسر می‌برد. 

با این شرایط مشخص نیست استقلال با چه استراتژی وارد بازی‌ها می‌شود؟ با این شرایط حتی ممکن است، لیست تیم استقلال برای حضور در فصل جدید بازی‌ها کامل نشود چه رسد به اینکه تیم بخواهد برای قهرمانی با سایر رقبا تلاش کند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.