اخبار حوادث

25 کشته در حوادث اخیر آب و هوایی در کشور



سخنگوی خدمات اضطراری کشور گفت: در حوادث اخیر 25 نفر جان باخته اند.

به گزارش خبر فوری ، مجتبی آل خلدی گفت: با توجه به شرایط جوی که در 15 استان گذشته در 17 روز گذشته رخ داده است ، 10 استان به خدمات پیش بیمارستانی و مراقبت های بهداشتی نیاز دارند و در نتیجه 63 نفر کشته و زخمی در این استان ها رخ داده است.

سخنگوی اورژانس کشور اظهار داشت: از مجموع 63 مصدوم در 17 روز گذشته 38 نفر در استان های بوشهر ، هرمزگان ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، خراسان جنوبی ، حمدان ، قم ، خراسان رضوی و خوزستان زخمی شده اند. بیشتر مجروحان مجروح شدند.

به گفته وی ، در تصادفات جوی اخیر در استانهای بوشهر ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قم ، خراسان رضوی و خوزستان 25 نفر کشته شدند که بیشترین میزان مرگ و میر در فارس 11 فوت است.

سرانجام ، خالدی همچنین در مورد شرایط آب و هوایی مناطق اول و دوم تهران گفت: “به دلیل باران و مه آلودگی در مناطق شمالی تهران ، لازم است که شهروندان با احتیاط فراوان به خصوص در تقاطع ها رانندگی کنند.” این روزها که مراکز پزشکی به بیماران مبتلا به کروناویروس خدمت می کنند ، حفظ سلامت و توصیه های بهداشتی برای کاهش مراجعه به بیمارستان ضروری است.

انتهای پیام


این مقاله بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.