اخبار حوادث

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در تهران

پلیس آگاهی چهار سارق را که در لباس یک افسر قصد سرقت یک محموله مواد غذایی را داشتند دستگیر کرد.

به گزارش خبر فوری ، در تاریخ 11 دسامبر یک پرونده سرقت مسلحانه از کلانتری خانی آبادنو به اداره پلیس آگاهی اول تهران ارجاع شد و پس از آن شاکیان برای تحقیقات از مرد جوان تماس گرفتند. این فرد همچنین به مقر پلیس گفت که حوالی ساعت 3.30 بعد از ظهر 8 دسامبر ، وی در حالی که سه جوان پراید سوار بر اتومبیل سفید رنگی در کنار بزرگراه آیت الله سعیدی بودند با یک موتور سیکلت سه چرخ غذا حمل می کرد. آنها مرا وارد کردند و به عنوان یک عامل معرفی کردند.

شاکی در ادامه گفت: “این سه نفر از ماشین پیاده شدند و گفتند که این بار با یک موتور سه چرخ قاچاق است ، آنها دستبندهایی را با یک دستبند فلزی به من تحویل دادند و یک کمربند دور کمرم را به من نشان دادند.” یكی از آنها در عقب یك سه چرخه نشست و در حالی كه می گفت وی را به كلانتری منتقل می كنند ، مرا به یك محل منزوی برد و غذا را به ماشین آنها برد.

به گفته شاکی ، این افراد همچنان ادعا کردند که مأموریت دیگری برای آنها پیش آمده است ، شاکی را با سه چرخه در همان مکان رها کرده و محموله های منتقل شده به پراید را رها کرده اند. از این افراد خواسته شد برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

شاکی به تازگی وارد کلانتری شده و شکایتی را مبنی بر جعلی بودن و سرقت مأموران ارائه کرده است. پس از دریافت این اظهارات ، ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کرده و سارقان را شناسایی کردند. .

تحقیقات همچنین نشان داد که این افراد دست کم دو سرقت دیگر نیز به همین ترتیب تحت نام یک افسر پلیس انجام داده اند.

با بدست آوردن این اطلاعات و ادامه تحقیقات ، شماره ثبت متهمان شناسایی و مأموران با هماهنگی و اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری این افراد اقدام کردند. وی در منطقه یافت آباد دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

پس از انتقال متهم به کلانتری ، از آنها بازجویی شد و در این مدت 5 سارق مسلح به همدستی با یکدیگر اعتراف کردند. آنها همچنین برخی از کالاهای سرقتی را پنهان کردند.

مرکز اطلاعات پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که پرونده هایی را علیه این سه متهم تشکیل داده و برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده است.

انتهای پیام