اخبار فرهنگی

«ایستگاه بهار زندگی» بزرگترین رویداد نوروزی آستان قدس رضوی

خبر فوری/ خراسان رضوی رئیس سازمان علم و فرهنگ آستان قدس رضوی از «ایستگاه بهار زندگی» به عنوان بزرگترین رویداد نوروزی آستان قدس رضوی یاد کرد.

عبدالحمید طالبی در نشست هم اندیشی و آموزنده در مراسم «ایستگاه بهار زندگی» نوروزی اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست های ابلاغی به تمامی دستگاه های آستان قدس رضوی به ویژه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی است. بیت (ع) توسعه و ارتقای دانش و مردم در قرآن به ویژه معارف رضوی و سیره حضرت رضا (ع) است.

وی به تقارن عید نوروز 1401 و عید بزرگ در مرکز شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: محدودیت هایی برای دسترسی به حرم امام همام وجود داشت. در تعطیلات نوروزی سال 1401 افتخار ساماندهی تعداد زیادی از زائران را خواهیم داشت و در این راستا آستان قدس رضوی تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

رئیس سازمان علم و فرهنگ آستان قدس رضوی در ادامه نمایشگاهی با عنوان «ایستگاه چشمه حیات بهار» در پیاده رو حرم طبسی آیت الله طبسی رضوی راه اندازی کرد.

طالبی با بیان اینکه این مراسم برای اولین بار در نوروز سال 1401 برگزار می شود، گفت: هم اکنون در 8 نقطه حرم رضوی نمایشگاه کتاب و کتاب در نظر گرفته شده است.

با اشاره به شعار محوری آستان قدس 1401 «ما همه خادم نماز هستیم.

رئیس سازمان علم و فرهنگ آستان قدس رضوی افزود: از همه شرکت کنندگان و غرفه داران این نمایشگاه می خواهم که کیفیت خدمات خود را افزایش داده و در شأن حضرت رضا (ع) بهترین خدمات و خدمات را ارائه دهند. زائران نوروزی به بهترین نحو ممکن.علی بن مسن الرضا(ع) تقدیم می کنند.

به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، طالبی ادامه داد: در این راستا باید اطلاعات شهرستان، فعالیت ها و خدمات فرهنگی فراوان، آرای فرهنگی، صحت ساماندهی محصولات و … را در نظر گرفت.

وی بیان کرد: این رویداد در قالب 30 غرفه نمایشگاهی از 25 اسفند لغایت 13 فروردین 1404 در پیاده راه آیت الله طبسی حرم مطهر رضوی با دید و نیاز زائران برگزار می شود. زائران

انتهای پیام/