اخبار عمومی

جشنواره قصه‌گویی سرداران شهید و شهدای استان یزد برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عباس مولازینلی روز پنجشنبه در چهارمین کنفرانس مطبوعاتی کنگره ملی 4000 شهید استان یزد ، از تهیه و پیش بینی 28 ویژه برنامه هنری برای شهدای دوم استان یزد خبر داد. ، نحوه و منش آنها باید مورد توجه قرار گیرد ، زیرا ما معتقدیم که شهدایی که از آنها پیروی خواهیم کرد ، زمینی بودند و در میان مردم زندگی می کردند و فقط ذات آنها تعالی آنها را به وجود آورد.

عباس مولازینلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر برگزاری کنگره ها و یادواره ها با برنامه های جدید و موثر تأکید دارند. بنابراین ، تلاش ما ارائه برنامه های م effectiveثر با مشارکت و حمایت مردم محلات است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص ترین برنامه های کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان یزد که در بهمن ماه امسال با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

مولازینلی همچنین 30 دقیقه انیمیشن سه بعدی با موضوع دفاع مقدس ، 10 طرح اینفوگرافیک در مورد شهدا ، 10 دقیقه حرکت گرافیکی انجام داد سپاه الغدیر در عملکرد دفاع مقدس نقش داشت ، برای دومین کنگره ملی شهدا تیزر ساخت ، 10 دقیقه سرود و … گزارش و به یاد داشته باشید: ساخت یک مستند ویژه برای شهدا ، تهیه و تزئین اتوبوس ویژه گردشگری برای شهدا ، ساخت رادیو برای شهر آرا با دید چهار شهید استان و ساخت سه قسمت ویژه از برنامه یزد بانو براساس شهدای اصلی زن در استان. این یک کمیته فرهنگی است.

400 دقیقه محتوای فرهنگی برای این همایش تولید شد

دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 4000 شهید استان یزد همچنین از تولید 400 دقیقه محتوای فرهنگی شامل موشن گرافیک ، انیمیشن ، بازی های اندروید و … خبر داد و اظهار داشت: ، موشن گرافیک ، فیلم سازی ، کلیپ های شعر ، داستان سرایی ، طراحی پوستر ، خوشنویسی و موارد دیگر دعوت می شود.

سید حسین راسخی گفت: تاکنون بیش از 300 اثر به دبیرخانه کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان یزد ارسال شده است.

راسخی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: دومین کنگره ملی شهدا در استان یزد با 40 سرویس محرومیت زدایی متفاوت از سایر کنگره ها عمل می کند و امیدواریم بتوانیم موارد خوبی مانند این کنگره را اختراع کنیم.

تحقق طرح بصری “بدن و مخزن” در باغ موزه دفاع مقدس یزد

رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز در شهرداری یزد با اشاره به برنامه های اجرا شده به عنوان کنفرانس گفت: پروژه “Tan and Tank” در باغ موزه دفاع مقدس در حال اجرا است و یکی از برجسته ترین پروژه های بصری کشور است. این یک دفاع مقدس است.

علیرضا رسولی اظهار داشت: این پروژه به عنوان یکی از نشانه های تصویری دفاع مقدس کشور ارائه می شود.

وی از کاشت 1650 گیاه بارور و غیر بارور به یاد 1650 شهید در شهر یزد در بلوار دفاع مقدس خبر داد.

به گفته مهرن ، مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد در مارس سال جاری در یزد برگزار می شود.