اخبار حوادث

تعداد مصدومان حریق گمرک اسلام قلعه مشخص نیست/اعلام نیازسرکنسولی کابل برای اطفاءحریق هوایی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ، و خاطرنشان کرد که آتش سوزی در گمرکات قلعه افغانستان در افغانستان رخ داده است ، “در حال حاضر تعداد مجروحان مشخص نیست ، اما برنامه های انتقال مجروحان در دستور کار قرار دارد.”

در مصاحبه مجتبی خالدی با خبر فوری ، در همین رابطه ، وی خاطرنشان کرد که در مرز دوغارون Qug افغانستان ، که با ایران مرز مشترک دارد ، هنگامی که مرز با ایران مشترک است ، تعداد آتش سوزی ها متفاوت است ، اما گفته می شود که بین 4 تا 4 کامیون است.

وی ادامه داد: آنچه مشخص است این است كه احتمالاً تعداد مجروحان زیاد است ، بنابراین ما كارهایی انجام دادیم. امروز در تایباد كه نقطه صفر مرزی است ، شش آمبولانس وجود دارد. ما 2 آمبولانس و دو اتوبوس از نزدیكی فرستاده ایم شهرستانها به تایباد ، و یک فروند بالگرد گناباد با متخصصان فوریت های پزشکی و پرستاران اورژانس و تجهیزات لازم به تایباد ارسال شد.

وی افزود: بیمارستان 16 تختخوابی تایباد 100٪ پر است و از طرف دیگر حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، مشهد و مرکز عملیات وزارت بهداشت تهران در آماده باش هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون سه افغان در این حادثه در کشور ما مجروح شده و تحت مداوا هستند ، بیمارستان صحرایی مشهد نیز آماده اعزام نیرو است. اولین اولویتی که ما در حال حاضر با کنسولگری های اصلی در هرات و کابل با آن تماس داریم ، بررسی بیشتر آتش سوزی ها و آتش سوزی های هوایی بیشتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد مصدومان مشخص نیست اما برنامه های انتقال مصدومان در دستور کار است.

انتهای پیام