اخبار فرهنگی

همدردی هنرمندان با اهالی رسانه/ هشتگ «خبرنگار» تِرَند شد

گروهی از هنرمندان ضمن تسلیت به رسانه ها ، انتشار مقالات مختلف در فضای مجازی ، اظهار ناراحتی از درگذشت دو خبرنگار جوان خبر فوری و ایرنا در اتوبوس ارومیه کردند.

به گزارش خبر فوری ، عصر روز چهارشنبه (2 جولای) حداقل 21 نفر زخمی شدند که اتوبوس حامل تعداد زیادی روزنامه نگار از دریاچه ارومیه و خبرنگار محیط زیست خبر فوری و مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبر داد. خبرنگار ایرنا در این حادثه کشته شد.

به دنبال این واقعه دلخراش ، گروهی از هنرمندان با استفاده از ترول های “گزارشگر” ، “حادثه تلخ” ، “محیط” و “اتوبوس ورق زدند” عکس های خبرنگاران خبر فوری و ایرنا را در فضای مجازی منتشر کردند. “آنها ابراز همدردی با خانواده ، عزیزان و جامعه رسانه ای خود کردند.

حسن فتحی: خبر تلخ و دردناک بود

حسن فتحی ، مدیر بخشهایی مانند شهرزاد ، مدار صفر درجه و میوه های ممنوع ، ضمن ابراز تسلیت به جامعه خبرنگاران و دوستداران محیط زیست و انتشار عکس های خبرنگار محیط زیست خبر فوری و ایرنا: “تسلیت به خانواده های راحت ریحانه یاسینی” و روزنامه نگار محیط زیست مهشاد کریمی جان خود را در اتوبوس در نقدان واژگون کرد “.

رضا کیانیان: خیلی راحته !!!!

اما بازیگر رضا کیانیان عکسهایی از مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را در مقاله ای منتشر کرده و همچنین با انتقاد از راههای ایمنی که جان نخبگان ، اندیشمندان و شهروندان کشورمان را گرفته است ، در توئیتی در مورد درگذشت خبرنگار ایرنا اشاره کرده است. سال ها.

این هنرمند همچنین نوشت: “تسلیت … تسلیت به جامعه روزنامه نگاری به دوستداران محیط زیست. تسلیت به خانواده های داغدار ……………………… .. ……………. ……….. 2 متر و 21 مجروح اتوبوس روزنامه نگاران نقدش مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را واژگون کرد.
“مجروحان گروهی از خبرنگاران محیط زیست هستند که برای گزارش به آژانس محیط زیست فرستاده شده اند.”

کیانیان به خبر فوری گفت: “رهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس در مصاحبه ای با خبر فوری گفت که علت واژگونی اتوبوس حامل خبرنگار نقادان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است.”
فقط !!!!
با جاده های ناامن ، اتوبوس های فرسوده ؟؟؟؟
“چند بار نخبگان ما کشته شده اند؟”

رامبد جوان: به همان تلخی لحظه از دست دادن تلخ

رامبد جوان ، مجری برنامه “خندوانه” در پیامی که شامل دو عکس از خبرنگاران اخیراً کشته شده توسط خبرنگاران خبر فوری و ایرنا است ، نوشت:
این زمان غم انگیز باعث ناراحتی ما ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی ، دو روزنامه نگار جوان خبرگزاری های ایرنا و خبر فوری شده است.
برای من و همکارانم در خندوانه ، در تمام این سالها سعی کرده ایم تا آنجا که ممکن است به کسانی که جان خود را برای مراقبت از محیط زیست فدا می کنند نزدیک باشیم ، امشب شب سختی بود.
“بیایید با هم برای صبر و آرامش هر دو خانواده و سلامتی سایر بستگان آسیب دیده در این حادثه دعا کنیم.”

خاطره کار با فرزاد حسنی و ریحانه یاسینی

فرزاد حسنی ، مجری برنامه ، همچنین عکس هایی را با ریحانه یاسینی خبرنگار محیط زیست ایرنا به اشتراک گذاشت و توضیح داد: “بانو” ریحانه یاسینی “با شما به اکسیر تبدیل شد ؛” قلم شیرین و قلب مهربان شما “.

وی همچنین در مقاله دیگری عنوان کرد: ریحانه یاسینی مهمترین و محبوب ترین همکار من بود. غرق در نفرت شده ام ».

هشتگ احسان علیخانی خبرنگار ، هشتگ تلنگر اتوبوس

احسان علیخانی همچنین با واژگونی اتوبوس و استفاده از یک حادثه هولناک هشتگ روزنامه نگار را نوشت: “این یک اتفاق دردناک برای جامعه روزنامه نگاری بود و متاسفانه بسیاری از عزیزان و افراد زخمی را از دست دادیم. ما برای آرامش خانواده ها دعا می کنیم.”

هادی حیدری: تلخی بی پایان

هادی حیدری کاریکاتوریست عنوان “تلخی بی پایان” را نیز برای مقاله خود در فضای مجازی انتخاب کرده است که در آن عکس های دو روزنامه نگار جوان در تصادف واژگونی یک اتوبوس از دست داده است.

وی با اعلام این خبر سرانجام به این عزیزان و همچنین رسانه های کشور تسلیت گفت.

درمیشیان و یادآوری یک توییت

رضا درمیشان کارگردان انتخاب کرده است که توئیتی از خبرنگار محیط زیست ایرنا ، رینا یاسینی را دوباره پست کند تا به این واقعه تلخ واکنش نشان دهد.

یاسینی در توئیتر خود نوشت: “همه ما در حال مرگ هستیم ، تنها کار عملی مسئولان این است که اخبار خود را گزارش دهند.”

انتهای پیام