اخبار حوادث

زمانی برای مستی اتوبوس‌ها – خبر فوری

در 2 و 3 ژوئیه سال جاری ، در کمتر از 24 ساعت ، “تعداد روزنامه نگاران محیط زیست واژگون شد” و “حادثه اتوبوس سربازان” تعداد کل قربانیان هر دو حادثه در ژوئیه 1999 بود. این مشکلی است که نشان می دهد حوادث اتوبوس در حال افزایش است و البته به نظر نمی رسد مقامات ذی صلاح خیلی نگران این مشکل باشند.

به گزارش خبر فوریسازمان محیط زیست در اواخر ژوئن 1400 روزنامه نگاران این منطقه را به گزارش اخبار و بازدید از فعالیت های ستاد احیای دریاچه ارومیه دعوت کرد و سپس در 2 ژوئیه از استان آذربایجان غربی بازدید کرد.

چند ساعت پس از شروع مأموریت ، اتوبوس غیراستاندارد تهیه شده توسط سازمان محیط زیست از کارخانه سیمان به دلیل نقص در سیستم ترمز پلیس سقوط کرده و واژگون شد. در این حادثه ، مهشاد کریمی خبرنگار 25 ساله خبر فوری و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا 27 ساله کشته شدند.

هنوز یک ساعت از این حادثه نگذشته بود و در حالی که جامعه خبری از از دست دادن دو روزنامه نگار جوان شوکه شده بود ، گزارش شد که یک اتوبوس حامل معلمان از سیستان و بلوچستان به شیراز در مقابل بنزین دهشیر دچار نقص فنی شده است. ایستگاه در استان یزد. وی در لاین مقابل با تریلی برخورد کرد. در این حادثه حداقل پنج سرباز کشته شدند.

در سال 1999 ، 99 نفر در تصادفات مربوط به اتوبوس کشته شدند

این نگرانی مطرح شده است که حداقل هفت تصادف اتوبوس در منطقه ای رخ داده است که در کمتر از 24 ساعت حداقل هفت تصادف اتوبوس رخ داده است. این البته توسط مقام مسئول نظارت بر خبر فوری تأیید نشده است و او معتقد است روزنامه نگاران همکاران خود را از دست داده اند زیرا حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع دارند. در حالی که آمارهای رسمی داستان دیگری دارند.

با این حال ، طبق آمارهای پزشکی قانونی خبر فوری ، در مجموع 94 نفر در سال 1999 در حوادث مربوط به اتوبوس جان خود را از دست داده اند که بیشتر آنها 16 مورد مربوط به اسفند 99 و حداقل سه مرگ در آوریل همان سال است.

14 مورد در ماه مه ، 4 مورد در ماه ژوئن و جولای ، 6 مورد در آگوست ، 12 مورد در ماه سپتامبر ، 12 مورد در ماه اکتبر ، 5 مورد در ماه اکتبر ، 9 مورد در ماه نوامبر و دسامبر ، 5 مورد در ژانویه و 7 مورد در فوریه وجود دارد. صادر شده.

تعداد مرگ و میر اتوبوس ها در یک روز بیشتر از جولای 1400 در 31 اتوبوس در طی 31 روز در 31 روز است

در مقایسه با چهار کشته و 24 کشته در 24 ساعت از ژوئیه 1399 تا 1399 ، از هفته اول ژوئیه 1400 ، مشخص است که تعداد قربانیان تصادفات اتوبوس افزایش یافته است و تیر و تیر مشخص نیست. به تصویر .

همچنین تعداد قربانیان تصادفات مربوط به اتوبوس در سال 1399 نشان می دهد که بیشترین تعداد 16 مورد مربوط به حوادث در استان اصفهان و به دنبال آن 13 تا 11 مرگ در خراسان جنوبی و استان البرز است.

آذربایجان شرقی با هشت مورد ، تهران با چهار مورد ، چهارمحال و بختیاری با دو مورد ، خراسان رضوی با دو مورد ، خراسان شمالی و زنجان با هر پرونده ، سمنان با سه مورد ، فارس با چهار مورد ، قزوین با یک مورد ، قم با دو مورد موارد کردستان ، کرمانشاه با شش مورد ، با یک مورد در گیلان ، پنج مورد در لرستان ، دو مورد در مازندران و مرکزی ، هفت مورد در هرمزگا و یک مورد در یزد. نسبت های دیگر قربانیان تصادفات بر اساس استان.

در سال 1999 هیچ حادثه مرگباری در اتوبوس در استانهای آذربایجان غربی ، اردبیل ، ایلام ، بوشهر ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان و همدان رخ نداد.

تمایل سینوسی قربانیان تصادفات مربوط به اتوبوس در آوریل و مه 1400

با بررسی آمار رسمی دادگاه برای آوریل و مه 1400 ، به ترتیب هشت و شش نفر در آوریل و مه سال جاری در حوادث مربوط به اتوبوس جان خود را از دست دادند. آماری که در مقایسه با آوریل 1999 افزایش یافته و در مقایسه با مه 1999 کاهش یافته است ، وضعیت بی ثباتی و سینوس در آمار مرگ و میر مربوط به حوادث اتوبوس را نشان می دهد.

علاوه بر این ، در دو ماه نخست امسال ، استان اصفهان با چهار مورد مرگ همچنان در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن تهران ، هرمزگا و سیستان و بلوچستان با دو مورد و هر پرونده كرمان ، قم ، فارس و چهارمحال و بختیاری قرار دارند. آنها در سطوح بعدی هستند.

لازم به ذکر است که روند نزولی در تصادفات تاج ، منسوب به فعالیت های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر سازمان های مرتبط در سال 1999 ، با کاهش شیوع تاج در کشور یا روند رو به رشد تصادفات ادامه خواهد داشت. تا 1400 ادامه دهید.

انتهای پیام