اخبار فرهنگی

گرگ‌ها از خانه امیر سالار نمی‌روند!

گرگ ها در خانه امیر سالار اسکان داده شده اند. طبق قوانین آنها ، آنها باید 21 روز دیگر را ترک کنند ، اما هنوز در این خانه خوشحال هستند ، که به مردم اجازه می دهد به تدریج غذایشان تمام شود و اکنون جنبه دیگری از انسان ها ظاهر می شود ، خصومت جای دوستی را می گیرد و …

این خلاصه ای از نمایش “چرخش” است که این روزها در تماشاخانه “هیلج” روی صحنه است.

امیر پیکا ، نمایشنامه نویس و کارگردان در گفت وگو با خبر فوری ، در گفت وگو با خبر فوری ، درباره این نمایش توضیحاتی ارائه داد.

او در ابتدا گفت: «خوشبختانه در این مدت با استقبال گرم تماشاگران مواجه شدیم و چیزی که ما را خوشحال می‌کند این است که تماشاگران نظرات بسیار مثبتی درباره کار داشتند و ارتباط خوبی با نمایش برقرار کردند.»

طاووس ادامه می دهد ، “اگرچه دنیای نمایشنامه ما خیالی است ، اما مخاطب با آن هویت می یابد ، گویی نمایش با قلب ها صحبت می کند و از دل مردم بیرون می آید.”

این کارگردان جوان درباره چگونگی ایجاد اعتماد به نفس تماشاگران برای رفتن به تئاتر در این مدت توضیح می دهد: طبیعتا حضور مخاطب مثل قبل نیست، اگر مشکلات ما خیلی کمتر می شد، اما همچنان می ترسند به سالن بروند. تئاترها

وی افزود: ما نمی توانستیم تبلیغات زیادی داشته باشیم و بیشتر به تبلیغات متکی بودیم که بسیار خوب بود. در واقع ، دهان به دهان همچنان به کار خود ادامه می دهد و عبارت معروف “یک مشتری خوب صد مشتری را به ارمغان می آورد و یک مشتری بد هزار مشتری را به خود جلب می کند”.

پیکا در پاسخ به این س ifال که آیا از اجرای نمایش در گروه کر پشیمان نیست ، گفت: “با وجود شرایط سخت ، به هیچ وجه پشیمان نیستم ، زیرا بازی ما با استقبال خوبی روبرو شد.

این فعال تئاتری که این نمایش را در اجرای یک پروژه سه قسمتی اجرا می کند ، موارد زیر را توضیح می دهد: ایده این نمایش در ابتدای تاج به ذهن من رسید. بعد از چند ماه کار، تبدیل به یک پروژه سه قسمتی شد و اکنون قسمت اول روی صحنه «چرخش» است. دو قسمت دیگر را در زمستان یا بهار آینده انجام می دهم.

تماشاگران از پاسخ به این نمایش خوشحال شدند و در مورد امکان تمدید اجرا توضیح دادند: آنها بیرون می آیند و با آنها صحبت می کنند. به همین دلیل امیدوارم فیلم را نیز در نظر بگیرم.

پیکا ، یکی از دانشجویان بازیگری در موسسه هیلج ، از کمک این موسسه در ساخت این نمایش قدردانی می کند و می گوید: “در آن مدت ، آنها به ما بسیار کمک کردند و همکاری بسیار خوبی برای انجام تمرینات آموزشی و طراحی پوستر به ما دادند. و غیره. “

این نمایش تا هفتم آبانا روی صحنه است.

انتهای پیام