اخبار جامعه

ماموریت وزیر برای مهارت آموزی دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه همکاری و هماهنگی برای رسالت آن حاصل می شود ، گفت: ما مأموریت داریم مهارت ها را توسعه دهیم و باید اطمینان حاصل کنیم که همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک مهارت را آموخته اند.

به گزارش خبر فوری ، محسن حاجی میرزایی با موضوع وزارت آموزش و پرورش و نمایندگی های مختلف و مصاحبه های کشور با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار ، تعاون و امور اجتماعی در هجدهمین جلسه از سلسله جلسات هفتگی مصاحبه. بهزیستی ، اعضای شورای معاونین ، مدیران استانی و روسای 760 منطقه آموزش کشور در یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد و از طریق شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) ، یکی از بزرگترین چالش های مدیریت در اکثر کشورها ، به ویژه سطح همگرایی و ادغام بین اجزای جداگانه در ایران بله.

وی افزود: مسائل کشور به بخشهای مختلف تقسیم می شود و به بخشها و واحدهای بین بخشها و دستگاهها تقسیم می شود. این هرم در هسته خود بسیار متنوع است و این اجزا پیچیدگی های بسیار مهمی برای جمع آوری و ارائه در کنار هم هستند.

حاجی میرزایی بابیان اینکه جلسات “گفتگوی هفتگی” در این زمینه پیگیری می شود ، افزود: این نقش بر عهده برنامه کشور است و برنامه باید به خوبی این م componentsلفه ها را ترکیب کند. ما باید مسائل خود را هماهنگ کنیم زیرا آنها از طریق همکاری و هماهنگی به دست می آیند تا آن را به یک ماموریت تبدیل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما در زمینه های مختلف از جمله توسعه فرهنگ کار ، اشتغال ، کارآفرینی و تلاش با وزارت کار در ارتباط هستیم و مأموریت های مشترکی در زمینه همکاری و توسعه در کشور داریم. ” ما در زمینه آموزش مهارت ها رابطه داریم و باید درک واحدی از این ماموریت ها ایجاد کنیم.

وی گفت: کارآفرینی یکی از اهداف آموزش است و گفت: “ما مأموریت داریم مهارت ها را توسعه دهیم و باید اطمینان حاصل کنیم که همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک مهارت را آموخته اند.”

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حاجی میرزایی بر ضرورت مشارکت وزارت کار برای کودکانی که در مناطق فقیرنشین تحصیل ترک کرده اند ، تأکید کرد و ادامه داد: “ما نیاز به بررسی جدی ماموریت ها و ادغام هوشمند آنها داریم. “

انتهای پیام