اخبار فرهنگی

اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی برگزار می‌شود

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اولین دوره مدیریت راهبردی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد قم برگزار می شود. استانی و نهادهای فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی.

به گزارش خبر فوری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی گفت: این دوره ویژه مدیران مراکز استان است.» موسسات فرهنگی هنری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 400 نفر در این دوره شرکت می کنند تصریح کرد: در این دوره یک روزه 200 نفر از مدیران نهادهای فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و 200 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم حضور دارند. آن را انجام خواهد داد. شرکت کردن.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد هماهنگی فرهنگی و هنری مراکز از مساجد کشور و تدریس مهدی تلوری خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: همچنین در عصر دوره مذکور، متولیان حوزه های فرهنگی هنری مساجد در محلات گرد هم می آیند و در دو میزگرد شرکت می کنند.

وی افزود: دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی فردا (جمعه 6 آبان ماه) در تالار فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است این دوره به همت دفاتر هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام