اقتصادی

۱۶ روستای پلدختر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

خبر فوری / لرستان لرستان ، مدیرعامل شرکت گاز گفت: 16 روستای پلدخ از نعمت گاز برخوردار هستند.

کرم گودرزی در بازدید از روند اجرایی پروژه گازرسانی در روستاهای افرینه و باغ گل گل اظهار داشت که با بهره برداری از پروژه گازرسانی به محور افرینه زیودار ، 16 روستای دیگر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود: در همین حال سه شهرک در محور باغ گل گل که عملیات اجرایی را آغاز کرده اند تا هفته دولت امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در خصوص مشخصات پروژه آفرینه اظهار داشت که در این پروژه خط تأمین برق 30 کیلومتری فلز در مناطق سخت و دشوار و شش کیلومتر در شبکه پلی اتیلن ایجاد شده و چهار ایستگاه در حال ساخت است تا TBS کاهش یابد. فشار. ، بیش از 89٪ پیشرفت فیزیکی دارد. متأسفانه ، مخالفت محلی و تعلیق مکرر پروژه در دو نقطه از مسیر ، عامل اصلی تأخیر در تکمیل و بهره برداری از پروژه بوده اند.

گودرزی با تأکید بر اینکه تلاش اصلی ما در سال جاری تسریع در پروژه های گازرسانی روستایی است ، افزود: روند اجرای پروژه گازرسانی آفرینه با مشکل مخالفت روبرو شده است ، با پیگیری های اولیه این مشکل برطرف شده است.

کاظمی ، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش و عملکرد شرکت گاز لرستان در زمینه توسعه و خدمات رسانی گازرسانی تشکر و تشکر کرد.

وی با اعلام آمادگی برای دریافت هرگونه کمک از شرکت گاز استان جهت تسریع در روند خدمات رسانی اظهار داشت: ما باید از هر فرصتی برای ارائه خدمات به مردم و شناسایی و حل مشکلات با همدلی و تلاش مضاعف برای مردم شریف استفاده کنیم.

انتهای پیام