اقتصادی

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

اعلام آمادگی پایگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

خبر فوری / خراسان شمالی در صورت دستیابی به مجوزهای لازم دولت ، اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء و دفتر استانداری خراسان شمالی در مورد دو پروژه برای ساخت بیمارستان های راز و جرگلان و همچنین محور بجنورد – میامی توافق کردند.

به گزارش خبر فوری ، سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، پس از ملاقات مشترک با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: “براساس توافق های صورت گرفته ، دو پروژه بیمارستان و راه سازی باید در برنامه های آینده ما گنجانده شود.” یک هیئت از این اردو برای انجام تحقیقات بیشتر برای همکاری های بیشتر به استان خراسان سفر خواهد کرد. “
فرماندار محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: طی دو سالی که در خدمت مردم استان خراسان شمالی بودیم ، یکی از ارکان و ستونهای نهضت ما سپاه در توسعه استان ، در همه بخش ها بوده است. ما کار کردیم و سردار هازنیک نیز در ساخت و تحویل 2،000 واحد به ما کمک کرد. در بحث تاج و موارد دیگر ، ما توانستیم از امکانات IRGC استفاده خوبی بکنیم. امروز ما در خدمت دکتر محمد بودیم و قبلاً نیز با وی صحبت کردیم و امروز هر دو به خدمت وی ​​رسیدیم. ما به توافق رسیده ایم که پروژه های زیربنایی مانند آب ، راه و بیمارستان را در بر بگیرد و توافق شده است مهلت ده روزه برای حضور در استان از جمله دکتر محمد استان در مدت 3 هفته از بازدید و جلسه مسئولان داشته باشیم. و به یاد فهم ، ممکن است ما بتوانیم برخی از کمبودهای خود را در استان برای رفاه شخص عزیز خود برطرف کنیم. . »

انتهای پیام