اقتصادی

افتتاح ۱۰ هزار مسکن آنلاین در پردیس

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۱۰ هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه‌های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

به گزارش خبر فوری، امروز با حضور مهرداد بذرپاش- وزیر راه و شهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه‌های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

در جریان این برنامه بذرپاش اظهار کرد: زمانی که ما روی کار آمدیم، ما بودیم و ۲۴۰ هزار مسکن آنلاین به ارث رسیده به این دولت؛ بدون منابع، بدون آورده متقاضیان، بدون تسهیلات بانکی، بدون اعتبارات پیش بینی شده؛ یعنی با هشت سال رها شدگی در این بخش مواجه بودیم.

افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر در پردیس

وی افزود: طی این مدت قیمت‌های تمام شده افزایش پیدا کرد و با پول آن موقع امروز بیش از ۳ تا ۴ متر مربع نمی‌توان ساختمان احداث کرد.

بذرپاش با بیان اینکه از ۲۴۰ هزار واحد باقیمانده ۱۰۰ هزار واحد را تحویل داده‌ایم گفت: ان‌شاالله بخش عمده ۱۴۰ هزار واحد دیگر را نیز تا پایان سال تحویل می‌دهیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس حدود ۱۹ هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال ۱۴ هزار واحد تحویل می‌شود و مابقی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین خلیل محبت خواه – مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این مراسم اظهار کرد: تمامی پروژه‌های مسکن آنلاین در این شهر فعال هستند و در قالب سه تیپ پروژه‌ها در حال ساخت هستند و پیشرفت فیزیکی واحدهای زیر ۵۰ درصد است که سعی می شود با حمایت از نیروها این پروژه‌ها و سه شیفته شدن پروژه  به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اگر واحد مسکونی آنلاین تحویل داده شود به نام خود فرد است و با توجه به آنکه  پکیج و رادیاتور جزو تعهدات است به طور قطع  این واحدها مجهز به پکیج و رادیاتور می شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.