اخبار جامعه

کووید شدید، ممکن است توسط آنتی‌بادی‌ها ایجاد شود/جهش ویروس کرونا ترسناک نیست

خبر فوری / کرمان یک استاد و استاد ایمونولوژی در دانشگاه متروپولیتن در کاردیف گفت: “تحقیقاتی که نشان می دهد فردی مبتلا به کووید 19 جدی است به موارد زیادی بستگی دارد و آنتی بادی ها کل داستان نیستند.” آنتی بادی های موجود ممکن است خطر کووید شدید را افزایش دهند.

دکتر ربکا ایکلر در گفت وگو با خبر فوری ، در مورد علل ایجاد عفونت های جدی در افراد مبتلا به کوید 19 اظهار داشت: اینکه آیا یک فرد مبتلا به کووید 19 فرم شدید بیماری دارد یا خیر ، به واکنش سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا بستگی دارد. دانشمندان هنوز نمی دانند چرا بعضی از افراد بیماری های جدی دارند ، دیگران علائم خفیف یا بدون علائم دارند.

وی با استناد به مطالعه جدیدی از دانشگاه ییل برای روشن شدن این موضوع گفت: این تحقیق که هنوز بررسی و در ژورنالی منتشر نشده است ، نشان می دهد که در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا شدید بدن “ضد” است. این آنتی بادی ها تولید می کنند تا ویروس مهاجم را مورد حمله قرار دهند. آنتی بادی “؛ آنها به سیستم ایمنی بیمار و اندام های آن حمله می کنند.

استاد ایمونولوژی در دانشگاه متروپولیتن در کاردیف گفت: “محققان دریافته اند که افراد مبتلا به بیماری شریان کرونا آنتی بادی هایی دارند که به پروتئین های حیاتی متصل می شوند و سلول های آلوده به ویروس کرونا را شناسایی ، شناسایی و تمیز می کنند.” . این پروتئین ها شامل سیتوکین ها و کموکاین ها هستند ، که پیام رسانهای مهم سیستم ایمنی بدن هستند ، در عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن تداخل ایجاد می کنند ، سیستم دفاعی بدن را در برابر ویروس ها مسدود می کنند و بیماری را بسیار تشدید می کنند. کم کم

“در اوایل سال جاری ، دانشمندان گزارش دادند که بیماران بدون هیچ بیماری خود ایمنی پس از ایجاد کوید در بدن آنتی بادی ایجاد کردند.” این مطالعات نشان داده است که اهداف آنتی بادی هستند. “آنها ایكلر گفتند. آنها در مورد سایر بیماریهای خود ایمنی شناخته شده از قبیل پروتئینهایی كه معمولاً در هسته سلولها یافت می شوند ، می دانند. تحقیقات بعدی نشان داده است كه افراد با Covid 19 شدید می توانند آنتی بادی برای اینترفرون تولید كنند ( پروتئین های ایمنی که نقشی اساسی در مبارزه با عفونت های ویروسی دارند).

وی گفت: “دانشمندان دانشگاه ییل كه اخیراً در این زمینه تحقیق كرده اند ، از روش جدیدی استفاده كرده اند كه آنتی بادی هایی را كه علیه هزاران پروتئین در بدن كار می كنند ، نمایش می دهد.” آنتی بادی در بیماران بستری تشخیص داده شد و با آنتی بادی های موجود در افراد مبتلا به بیماری خفیف یا عفونت بدون علامت و در افرادی که به ویروس آلوده نشده بودند مقایسه شد.

یک استاد ارشد ایمونولوژی در دانشگاه کاردیف متروپولیتن گفت: “محققان در خون بیماران بستری شده در بیمارستان که می توانند به اینترفرون ها حمله کنند و همچنین آنتی بادی هایی پیدا کرده اند که می توانند با سلول های مهم دیگر در سیستم ایمنی بدن کار کنند”. وی گفت: “یافته های آنها نشان داده است كه آنتی بادی ها یك ویژگی شایع در بیماران مبتلا به بیماری عروق كرونر شدید است.”

ایکلر گفت: “محققان ییل آزمایش های بیشتری با موش ها انجام دادند که نشان داد وجود این آنتی بادی ها می تواند بیماری را بدتر کند و پیشنهاد می کند که این آنتی بادی ها می توانند به انسان کمک زیادی کنند.” اگرچه بیماران Covid آنتی بادی های زیادی دارند که پروتئین ها را در سیستم ایمنی بدن هدف قرار می دهند ، اما محققان هیچ آنتی بادی Covid خاصی را پیدا نکردند که بتواند برای تشخیص بیماران Covid شدید استفاده شود.

وی گفت: “اینکه آیا شخصی میزان شدید Covid 19 را تعیین کند یا خیر ، به موارد زیادی بستگی دارد و آنتی بادی ها کل داستان نیستند.” “این تحقیق نشان می دهد افرادی که آنتی بادی موجود دارند می توانند در معرض خطر باشند.” آنها در معرض خطر بیشتری از کووید جدی هستند. این افراد ممکن است در هنگام آلوده شدن به ویروس کرونا پاسخ ایمنی ضعیفی داشته باشند ، یا ممکن است آنتی بادی های جدید ایجاد کنند که می توانند پاسخ ایمنی به ویروس را مسدود کنند.

دکتر ایمونولوژی از دانشگاه کاردیف متروپولیتن گفت: “محققان به طور فزاینده ای روی پاسخ های ایمنی شدید و ضعیف هدف بیماری عروق کرونا تمرکز می کنند ، از جمله پاسخ های ایمنی بدن برای هدف قرار دادن بافت های سالم و پروتئین های بدن.” وجود آنتی بادی ها نشان می دهد که برای برخی از بیماران کوبیدیم ممکن است یک بیماری خود ایمنی باشد که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است ، اما دانستن اینکه چه چیزی باعث ایجاد آنتی بادی می شود ، به دانشمندان کمک می کند تا روش های درمانی جدیدی ایجاد کنند. عامل بیماری

وی گفت: “دانشمندان نمی دانند این آنتی بادی ها پس از پاك كردن عفونت در بدن چه مدت دوام می آورند ، اما مهمترین پاسخ و سوال این است كه آیا آسیب طولانی مدت ناشی از آنتی بادی می تواند برخی از علائم Qovid طولانی مدت را ایجاد كند؟” توضیح.

در بخش دیگری از مصاحبه با خبر فوری ، گفته شده است که ویروس به سرعت در لندن و جنوب شرقی انگلیس در اطراف سویه جدید ویروس کرون گسترش یافته است. ایکلر گفت: گزارش های تأیید نشده نشان می دهد که نوع جدید ویروس کرونا گونه N501Y است. از ماه اوت ، مشخص شده است که تعداد مبتلایان به بیماری کووید در حال افزایش است.

وی گفت: “اصطلاح جهش معمولاً باعث ایجاد تصاویری از ویروس های جدید خطرناک با قابلیت های پیشرفته در سراسر جهان می شود ، در حالی که جهش ها دائما ظاهر می شوند و گاهی ناپدید می شوند. وی افزود: “جهش ها قسمت های كاملاً طبیعی هر ارگانیسم از جمله ویروس ها هستند.” اکثریت قریب به اتفاق این جهش ها بر توانایی ویروس در انتقال یا ایجاد بیماری تأثیر نمی گذارد.

وی خاطرنشان کرد: ایده ویروس جهش و ایجاد سویه های جدید ترساندن افراد بیشتری است ، اما س keyال اصلی این است که آیا این ترس ها موجه است؟ و از کجا آمده است؟ وی به خبر فوری گفت: “فیلمسازان جلوه های ویژه هالیوود دوست دارند تغییرات DNA را به چشمگیرترین حالت ممکن نشان دهند ، اغلب با رنگهای روشن و انفجار ، اما جهش های ژنتیکی در زندگی واقعی مسئله آرام تری هستند ، بنابراین وقتی از ویروس می شنویم”. تاج جهش می یابد ، بنابراین زیاد نگران نباشید ، زیرا تغییر جهش بخشی طبیعی از تکامل است.

وی گفت: “برای درک جهش ها ، باید از دنیای پروتئین ها انحراف داشته باشیم.” “حدود یک پنجم بدن ما از پروتئین تشکیل شده است.” پروتئین ها مولکول هایی در بدن ما هستند که از زنجیره های اسیدهای آمینه تشکیل شده اند. پروتئین چتری است که از مولکول های پروتئینی که به عنوان آنزیم در معده ما عمل می کنند به پروتئین های ساختاری پوست و مو متصل می شود.

وی گفت: “می توان از 20 نوع آمینو اسید برای ساخت تمام پروتئین های موجود در زمین استفاده كرد ، بسیاری از آنها مشابه هستند و می توانند با توجه به خصوصیات آنها در خانواده ساخته شوند.” در غیر این صورت طبقه بندی شده است. مواردی با بار مثبت ، بار منفی ، اختلافات بزرگ ، کوچک و ظریف تر وجود دارد.

وی با بیان اینکه با ترکیب این 20 نوع آمینو اسید با آرایش و مقادیر مختلف می توان مجموعه ای شگفت انگیز از پروتئین های بسیار متفاوت را با اهداف خاص در یک موجود زنده ایجاد کرد ، افزود: “لگو 20 آجر که می توانید. برای ایجاد مدلهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای 6 میلیون نوع مختلف پروتئین.

“در مورد DNA یا ویروس کرونا ، RNA مجموعه ای از دستورالعمل های ژنتیکی است که نشان می دهد آجرهای لگو چیست و پروتئین های مورد نیاز برای زنده ماندن و چگونگی ساخت آنها.” این دستورالعمل ها همچنین بر میزان یا نوع اسیدهای آمینه تشکیل دهنده یک پروتئین تأثیر می گذارند. تغییر می کند ، که توانایی تغییر خواص پروتئین را دارد.

وی گفت: “بیشتر جهش ها باعث تغییر كامل در خصوصیات پروتئین نمی شوند.” “در حقیقت ، جهش هایی که خصوصیات یک پروتئین را تغییر می دهند ، بیش از تقویت ویروس ، آن را ضعیف می کنند و فقط جهش هایی هستند که باعث برتری می شوند.” یا تفاوتی ایجاد نکنید) در DNA باقی بماند.

دکتر ایمونولوژی دانشگاه کاردیف متروپولیتن با اشاره به اینکه صحبت در مورد هدف ویروس جهش یافته انسانی است ، گفت: “بحث مشابهی در مورد اینکه ویروس جدید ویروسی است که” همیشه “زنده بماند وجود دارد. زندگی شما در میان میزبانان ناشناخته است یا زنده مانده است. هر دو به جهش های گسترده ای نیاز دارند و نتایج بسیار تصادفی و غیرقابل پیش بینی است.

ایکلر گفت: “ما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ویروس در ویروس کرونا ویروس تازه شناسایی شده در جنوب شرقی انگلیس مضر یا مسری شناخته شده باشد ، نداریم.” “جهش فقط به معنای تفاوت است.” رونویسی در ژنوم. جمعیت SARS-CoV-2 در پایان سال 2019 وقتی اولین میزبان انسانی در استان ووهان چین شد ، از نظر ژنتیکی بدون تغییر بود که اکنون از 100،000 جمعیت SARS-CoV بیش از 13،000 نفر وجود دارد. 2. تا الان پیداش کنید ، پیداش کنید.

وی گفت: “ویروس به تنوع ژنتیکی قابل توجهی نیاز دارد.” “SARS-CoV-2 جهشی نسبتاً کند در ویروسی ایجاد می کند که نسبتاً ماهانه تغییر می کند ، اما جهش کلی دو تا شش برابر کمتر از تعداد جهش ها در همان زمان مصرف شده توسط ویروس آنفلوانزای کرونا است.

انتهای پیام