اخبار ورزشی

سوارز از نیمار و مارتینز استقبال می کند



مهاجم بارسلونا از استقبال دو بازیکن برزیلی و آرژانتینی در تیم کاتالونیا استقبال می کند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از Mundo Deportivo ، لوئیس سوارز در خانه حضور دارد و منتظر یک روز حضور در میادین است. این اتفاق با بازگشت همه چیز به حالت عادی و پایان دادن به بحران کرونا اتفاق می افتد. در مصاحبه اختصاصی با مجله کاتالان ، مهاجم بارسلونا در مورد موضوعات مختلفی از جمله اتحادیه نیمار و لاوتارا مارتینز در بارسا و کاهش دستمزدها صحبت کرد.

بازیکن اروگوئه ابتدا پیامی را برای هواداران بارسا ارسال کرد و گفت که کارکنان این باشگاه باید مراقب باشند و او باید اولویت کسب کند. بعد از اعتماد به تیم و اگر وقت آن رسیده که فصل را تمام کنیم ، همه بازی های باقیمانده را با هم انجام می دهیم و در جهت اهداف خود تلاش می کنیم ، یعنی پیروزی در لیگ قهرمانان و لالیگا. برنده شدن در این مسابقات می تواند ما را پس از این روزهای دشوار خوشحال کند. پیروزی لالیگا و لیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود.

سوارز با اظهارنظر درباره دلیل تأخیر در توافق برای کاهش دستمزد بازیکنان به دلیل بحران کرونا گفت: “در بین بازیکنان ناخوشایند بود زیرا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آنها صحیح نیستند. بازیکنان نمی خواستند حقوق خود را کاهش دهند و برخی نیز با این نظر موافق نبودند.این تقریباً اتفاق افتاد. اولویت بازیکنان کمک به باشگاه است.مورد توافق بین چند بازیکن کلیدی حاصل شد زیرا صحبت کردن در این زمینه آسان نبود. با 22 یا 23 بازیکن انجام شود. اگر این روند خیلی طولانی طول بکشد ، به این دلیل بود که ما می خواستیم بهترین راه حل را پیدا کنیم.

نیمار و مارتینز با یک حرکت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مواجه شده اند که بارسا منتظر امضای قرارداد دو ساله است. سوارز گفت: “همه نیمار را می شناسند.” بگذارید ارزش بازیکنانی را که داریم ببینیم. می دانیم که نیمار بازیکنی است که می تواند خیلی به تیم کمک کند. من همیشه تعهد او به بارسا را ​​دوست دارم. Mart Ni nez بسیار پیشرفته است و حرکاتش فوق العاده است. خوشحالم که باشگاه می خواهد بازیکنانی را با قرارداد ببندد تا به تیم کمک کند. همیشه از بازیکنانی که به دنبال دستیابی به یک موقعیت هستند استقبال می کنند. این به تقویت تیم کمک خواهد کرد.

قرارداد مهاجم اروگوئه با بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن 2021 منقضی شد. وی گفت: “من هنوز چیزی نمی دانم.” اکنون فکر نمی کنم زیرا مهمترین چیز اکنون فکر کردن در مورد پیشرفت و سپس صحبت کردن در مورد آینده است. من به هیچ چیز فکر نمی کنم. ما وقتی زمان فرا رسید در این مورد صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام


این نوشته از سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.