اخبار حوادث

دزدی و موادفروشی مامور قلابی در غرب تهران

پلیس اطلاعات عالی تهران مردی را که خود را به عنوان مأمور معرفی می کرد برای گرفتن پول از شهروندان دستگیر کرد.

به گزارش خبر فوری ، پرونده سرقت مسلحانه تحت پوشش یک افسر پلیس به اتهام دو شهروند افغانستان به پلیس آگاهی تهران در تاریخ 23 خرداد ارسال شد. با اشاره به این پرونده و در اولین گام تحقیقات ، دو شاکی با مقر پلیس تماس گرفتند و آنچه را که گفته شد به آنها گفتند. یکی از این افراد به مأموران گفت که حوالی ساعت شش بعد از ظهر سیزدهم خرداد ، در تقاطع بزرگراه آزادگان و فتح ، ما به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید 131 سفید شدیم. ناگهان ، راننده خود را به عنوان پلیس معرفی کرد و ما را با اسلحه تهدید کرد. او تمام وسایل و اسناد ، تلفن همراه ، دو کارت بدهی و رمز ورود آنها ، پول و غیره را ضبط کرد و سپس ما را آزاد کرد. از خیابان فرار کردیم.

پس از به دست آوردن این اطلاعات و پیگیری موضوع اقدامات پلیس ، مانند بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته و استفاده از روش های علمی برای کشف جرائم و … ، مأموران موفق شدند ردیابی تلفن همراه یکی از قربانیان را بدست آورند. مشخص شد. تلفن همراه در دست شخصی با هویت کریم است.

سپس ماموران کریم را بیرون آوردند و عکس مظنونان را به او نشان دادند ، وی وی را به عنوان یک سارق اموالشان معرفی کرد. در همین راستا اقداماتی برای دستگیری کریم انجام شد و مشخص شد که کریم در قاچاق مواد مخدر نیز نقش داشته است.

برای دستگیری کریم هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و فرد در عملیاتی در یکی از مناطق غربی تهران شناسایی و دستگیر شد. وقتی کریم را به کلانتری بردند ، وی به صراحت به عنوان افسر پلیس به جرم سرقت اعتراف کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران خبر را تأیید کرد و گزارش داد که پرونده آن شخص تشکیل شده و به اتهام فروش مواد مخدر و سرقت جعل افسر به دادستان ارسال شده است. تحقیقات برای یافتن اسلحه و سایر ابزارهای متهم نیز در جریان است.

انتهای پیام