اقتصادی

تسهیل سفر و کاهش محدودیت‌ برای واکسینه شده‌ها

در ماه های اخیر ، با توجه به اینکه پروتکل های کرونری و محدودیت در سفرهای جاده ای ، ریلی ، دریایی و هوایی به طور فزاینده ای شدید شده است ، مقامات بهداشتی گفته اند سفرهای آینده برای افرادی که واکسینه شده اند آسان تر خواهد بود. و محدودیت های آنها متفاوت است.

به گزارش خبر فوری ، شیوع ویروس کرونا در یک سال و نیم اخیر منجر به محدودیت ها و ممنوعیت های زیادی در زندگی مردم و تعاملات اجتماعی شده است و در ایران این محدودیت ها در مورد محرومیت اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک اعمال شده است.

در واقع ، وقتی هر موج ویروس تاج کشور در استانهای مختلف کشور شروع به قرمز شدن کرد ، شاهد اجرای ممنوعیت تاج بودیم و بسیاری از مردم سفرهای هوایی و زمینی یا آن سفرها ، به ویژه مسیرهای خارجی سایر کشورها را لغو کردند. لغو شده است.

هنگامی که موج پنجم از نوع دلتا در سال 1400 آغاز شد ، سختگیری در اجرای پروتکل های بهداشتی افزایش یافت و وسایل نقلیه شخصی مردم از مسافرت در جاده ها منع شده و بسیاری از اتومبیل ها به دستور محل اقامت به شهرهای خود بازگردانده شدند. ظرفیت پذیرش مسافران ملی مقابله با کرونا در دو هفته گذشته ، از 15 آگوست تا 5 سپتامبر ، در بخش های مختلف حمل و نقل عمومی جاده ای ، ریلی ، هوایی و دریایی کاهش یافته است و آمارها نشان می دهد که این امر باعث کاهش ظرفیت شده است. پروتکل ها بیشتر از قبل افزایش یافته است.

اما اکنون که بیش از 25 میلیون دلار از تاج در کشور وارد شده و واردات واکسن و واکسن تاج روز به روز در حال تسریع است ، بهرام عین اللهی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تغییر کرده و تاج را کاهش داده است. به سفر و سایر خدمات به افرادی که واکسینه شده بودند گزارش شد.

وی در مورد پایان دادن به واکسن ایران در فوریه امسال گفت: گاهی شایعاتی مبنی بر خوب نبودن واکسن وجود دارد در حالی که واکسیناسیون اجباری است و توصیه می شود همه واکسینه شوند. در آینده ، معیارهای ارائه خدمات در هتل ها و بانک ها و دریافت بلیط هواپیما و اتوبوس صدور کارت واکسیناسیون خواهد بود ، بنابراین اگر فردی واکسینه نشود ، ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.

وی افزود: گاهی دیده می شد که برخی افراد واکسن خاصی می گویند اما هر واکسنی که وزارت بهداشت وارد می کند خوب است و مردم به مارک دقیق واکسن توجه نمی کنند. هفته آینده واکسن های بیشتری وارد می شود و ما قصد داریم واکسن را تا ابتدای دهه در کشور تکمیل کنیم و همه افراد واکسینه خواهند شد.

در این شرایط ، باید دید که آیا قوانین و محدودیت های عروق ویروس کرونا در ایران تغییر خواهد کرد ، مانند سفر برای افرادی که برای تاج واکسینه شده اند و مانند سایر کشورها ، افرادی که واکسینه شده اند. در این زمینه و برای دریافت خدمات دیگر.

انتهای پیام