اخبار جامعه

ارائه گزارش وزیر تعاون از اولین اقداماتش در وزارتخانه خبرهای خوبی نوید می‌دهد

سخنگوی کمیته اجتماعی مجلس با اعلام گزارش ارائه شده توسط وزیر تعاون ، در جلسه امروز کمیته از اولین اقدامات خود در این وزارتخانه خبر داد و گفت: برنامه های ارائه شده توسط وزیر تعاون نویدبخش خبرهای خوبی در ماه های آینده است. وزارت را دریافت می کنیم.

به گزارش خبر فوری ، مجید انصاری در تشریح دستور کار فعلی کمیته اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه امروز دستور کار دیگری برای جلسه کمیته داشتیم اما به درخواست وزیر پس از ارائه ، و آن جلسه برگزار شد قبل از او

وی افزود: در ابتدای جلسه ، وزیر تعاون یک گزارش کلی از اقدامات انجام شده تا کنون ارائه داد که نشان می دهد اقدامات مثبتی در این مدت کوتاه انجام شده است ، چه در قالب جلسات ، جلسات و یا حضور “و اقدامات لازم برای نصب آن انجام شده است.

نماینده مردم ممسنی تصریح کرد: البته اخراج و نصب نیروها به اندازه موارد منتشر شده در فضای مجازی نبود و به چند نفر محدود می شد که برخی نیز آنها را پذیرفته بودند ، در حالی که تصمیم گرفته شد که در انتشارات و نصب های جدید ، او باید با رئیس آن کمیته مشورت کند.

انصاری اظهار داشت که اعضای کمیته نیز پس از 3 دقیقه نظر خود را اعلام کردند و در نهایت وزیر تعاون به س questionsالات آنها پاسخ داد ، مقرر شد برای تعامل بیشتر جلسه ای ماهانه با اعضای کمیته برگزار شود.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه های ارائه شده توسط وزیر تعاون نوید می دهد که در ماه های آینده اخبار خوبی در زمینه فعالیت های این وزارتخانه و زیرمجموعه های آن دریافت خواهیم کرد. در همان زمان ، اعضای کمیته تأکید کردند که نباید برخلاف وعده هایی که برای بهبود وضعیت این وزارتخانه داده اند ، عمل کنند. بنابراین ، ما این مسیر را جدی خواهیم گرفت.

سخنگوی کمیته اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد که توافق دیگری وجود داشت مبنی بر اینکه اعضای آن کمیته در استانها برای آزادی و نصب 11 مدیر مرتبط با وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مشورت شوند.

انتهای پیام