اخبار جامعه

جهاد تبیین باید مردمی شود

خبر فوری/ گلستان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم عمومی شدن تبیین جهاد تاکید کرد و گفت: مردم باید وارد عرصه تبیین جهاد شوند.

حجت الاسلام محمد قمی شب گذشته در جلسه تبیین جهاد در خان ببین با بیان اینکه وظیفه تبلیغات اسلامی این است که خوبی ها را بشناسانند و مردم را به نشر خوبی ها تشویق کنند، گفت: اگر حرکت نکنیم کشور آسیب زیادی می بیند.

وی جهاد تبیین را امری مهم و ضروری دانست و افزود: آنچه امروز باید انجام شود جهاد تبیین واجب است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و زمان آن فرا رسیده است که افکار عمومی را به خود جلب کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت گسترش تبیین جهاد تاکید کرد و یادآور شد: باید از تمام ظرایف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تبیین و روشنگری جهادی، حملات دشمن و هجمه آنها در شرایط کنونی استفاده شود. تلاش برای سرخوردگی جوانان از کشور و مذهب دوچندان است، تلاش برای تبیین بسیار ضروریتر از گذشته است.

قمی با بیان اینکه مردم نیاز به ورود به عرصه جهاد تبیینی دارند زیرا بیشترین تأثیر را بر یکدیگر دارد، خاطرنشان کرد: عمیق ترین، مهم ترین و اساسی ترین جهاد ایجاد امید است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما در حال حاضر در جنگ رسانه ای هستند، تاکید کرد: همه علما، روحانیون، متنفذین، مسئولان و… باید در راستای جهاد تبیینی تلاش کنند و در این راه روحانیت باید به میدان بیاید. تبیین جهاد
انتهای پیام